اه نور
اه نور

 

راه نور

                     
   از نظر فهمیدن بعضی از بازیکنان در آثار مختلف edifying ، به این که خلاصه. اما ، خلاصه معلوم شد تا مشکل برای شخص غیر روحانی را درک ، و برای درک یک موضوع دانش لازم است قبل از تدریس به کودکان به عنوان مثال در سهم ماده ریاضیات ، ما باید مطمئن شوید که او را به عنوان دولتهای متحابه و دوست اضافه کنید. در غیر این صورت معلم به سر موضوع علاوه بر این به که بعد از او می تواند تدریس را ادامه داد. حساب.
         . یاد گرفتیم که این بخش دانش قبلی یا دانش در نامه قبلی UFMG البته وقتی BH.
                        
                               برداشت

           اول از همه ، من می خواستم به توضیح به خواننده که در اینجا این موضوع برداشت تا کلمه معنی است انتخاب از کلمه به نامه ، به عنوان مثال ، انتخاب درخت میوه. در مورد ما کار چیدن edifying. اینجا آن نیست که به می گویند در اینجا ، خواهد شد دارنده بهترین میوه تفسیر انتخاب شده در این کار ، تا به صحبت می کنند ، باز به تمام خوانندگانی که می خواهم موضوع ، و ، پذیرش کامل با میوه درک خود را که آنها نیز برداشت خواندن.
             هدف از میوه درک متقابل مردم هستند تا از مناطق دیگر از کار ، و نیز افراد دیگری با مشکل از فهم به علت درجه آموزش را برداشت.
 سعی کنید این راه گرفتن همه به انجام آنچه آسان تر است از خلاصه ای از کار ، با زبان ساده توضیح بیشتری به منظور ALL توضیح ممکن است کمک به درک چند می خواهم به آموزش.


               این رمان از Psychography دوستان معنوی تذهیب توسط ما BROTHER CHICO خاویر SR ، به روشن شدن زمانی که تکامل احزاب در سیاره زمین.
       





انتخاب 1
           . شکل گیری زمین شناسی سیاره. در عهد عتیق می گوید 7 (هفت) روز بود. افراد مسن بود اما هیچ یک با سواد نیست که پیچیده می IDEA به بحث در مورد دوره های علوم زمین است. "یک دانش ممکن است تنها در صورتی که هر یک از قبلی وجود دارد ،" اگر کسی صحبت دوره های زمین شناسی را برای مردم بی سواد ، حداقل آنها را می خواهید یا دیوانه برخوردار شده توسط شیطان است.
             این گزارش پیش از آن ژن هایی که به عنوان نقطه شروع کار CRIT خداوند ما عیسی مسیح ، این حوزه از کهکشان راه شیری. که با عشق الهی خود را ، حجاری این سیاره جدید ، در حال حرکت دست خالق نور برای دست و آگوستا و مهربان است. است که در زمان کار سنین علوم زمین شد تا مطلوب به ظهور زندگی موجودات.
         در میان کارهای متعدد شامل ایجاد ماه ، و انجماد ماده
         
 انتخاب کنید تا 2

             عیسی مسیح MODELA PLANET شروع به تمرین برای زندگی فلوریدا. موجودات آمیب تک سلولی اول شد ، و همچنان با موجودات دریایی دیگر. ما در گزارش گونه الهی کار می کنند. دوره تکاملی و فرم های طرح و خزندگان غول ETC که در آن هنگام بود که باستان شناسی را فراهم می کند جایی برای شک امروز
[]
برداشت 3

               در طول میلیون ها سال تکامل گونه های در این سیاره که در آن ارباب ضروری الهی است که رخ داده است انتخاب از دانشمندان طبیعی است. و ، که انتخاب که انقراض خزندگان غول پیکر شد. علم حق است ، اما قابل توجه است این است که از انقراض گونه ها و نه توسط قانون احتمال ، اما مشخص شده توسط ذهن برتر از وجود ، به نمایندگی اینجا خالق عیسی مسیح.

برداشت 4
اجداد انسان.
               زمین سیاره ما تبدیل شده است منجر به ظهور انسان و anthropoids که تکامل و غار اشغال این سیاره است. مدل توضیح می دهد که ERA علوم تکاملی است.





برداشت 5

                  آغاز در حالی که در پستانداران به عنوان یک انسان در سیاره زمین ، در حال حاضر در کهکشان های دیگر با سیارات در مردان و تمدن ها وجود داشته باشد مرحله از تکامل پیشرفته.
        به ویژه SAY برخی از اهداف اصلی انسان پیشرفت ALL SMART و ، به خصوص در عشق اخلاقی آن را روشن است که
 شامل عشق به خدا اول است ، و بعد ، رفتن به علاوه ، عشق به تمام موجودات خلقت و آثار نسبت به آنها یک درمان خوب و احترام از آنجا که زندگی در حال است که به عشق ایجاد CALL جهانی به خدا به زبان پرتغالی و نماینده بیشتر از مقدس عیسی مسیح EXECULTOR.

برداشت 6
              ORBS در دیگر دور ، بسیاری از ساکنان از انسان تکامل یافته رحمت ، محبت ، عشق به همسایه را آموخته بود. عشق و احترام به موجودات زنده از کار خلقت. اما ، از آن اتفاق افتاد که انسان اراده آزاد ، و هستند که اتفاق افتاده بود که کهکشان مردم سخت در حقیقت مانند بد است که ما امروز در اینجا.
 تحولات رسیده LIMIT ORBE اوجی انتظار می رود و ، در آن مدرسه الهی ، آن را که بد شده توسط شهروند ناسازگار با تکامل ، سیستم محلی سخت شده بود مقرر شد. این افراد در این مدرسه گرفته بود و پمپ دیگر در آخرین ثبت نام مورد نیاز است.
               PLANET که از دانشکده دبیرستان را تبدیل به یکی از روح به نور. و هیچ جایی دیر به دانش آموزان در آموزش. بنابراین ، آن را شامل روح reproves را به جشن و یا اخراج را به مدرسه دیگری است که دارای یادگیری آنهاست. هدف آنها RESET ALL دستور یادگیری و در حال توسعه کمک به برادران مسیحی اخلاقی فرزندان خود را در همان راه پدر و پیشرفت رستگاری. عیسی مسیح بزرگترین کارگردان دریافت با این همه عشق برای BALL زمین است. این راه و برای گذشت این آبگون PLANET زود فکری در داخل بهبود اخلاقی و عشق آمد ، و آموزش برادران که فقط سمت چپ غار شروع تکامل آنها.
  





برداشت 7

                   در مورد کار که آنها را با آبگون رایگان شما به تکامل یک توپ که شد روشن همراهی نمی شدند ، اینجا به استارت کار خود در پوسته زمین کهن ، که در آن ساکنان به حال هوش بی هیچ ایده از ورود مدلسازی ساخت چرخ واگن.
              عیسی مسیح شاه نور SAGE بیشتر ، آنها را در KINGDOM خود را از عشق و عدالت دریافت کرده است.
                 دسته از کسانی که خرابیدرحذف دانشکده به شدت ناراضی ، و برخی از شورش
           ارباب روح سیاره نشان می دهد این تکرار ، دانشکده کره زمین که در کار وجود دارد ALL سفارشات ، که اجازه می دهد تا همه روشنفکر توسعه اخلاقی ، اخلاقی که به طور خاص شامل عشق به خدا ، و عشق به همه موجودات و در کنار .
  اگر این ارواح در کار موفق بودند آیا شانس به آینده را به شما در بهشت ​​LONGIGUA گوی داشته باشد. "به یاد داشته باشید که خواننده را از الهی به قول" خانه پدر طنز بسیاری از
             وقتی که تبعید آمده ، اشاره کرد که انسان های اولیه آنجا زندگی می کردند که دوران کودکی معنوی شدند و به جای غریزه برای هوش. SO درس اول آنها را در مسیر که دریافت کرده بود و به کارگردانی نقاط ، به عنوان برادران ، بومی ، بومی ، نژاد بومی زرد سیاه و دیگر بدون تمایز. اما از آنجا که احساس برتری OAS بسیاری برای کودکان در زمین اطلاعات بیشتر و دانش ، و نه از آموزش زود هنگام ، آنها بندگان و بردگان در طول قرون ، و ایجاد جنگ های متعدد برای قدرت و دست آوردهای.

برداشت 8
 
              PLANET LONGIGUO از تبعیدیان ، اینجا خداوند ما عیسی مسیح دریافت کرده بود به عنوان کمک به تکلیف ، برادران از متولدین توسعه PLANET اواخر مسیر عقلانی و اخلاقی مواد پیشرفت و هنوز هم بیشتر روحانی است. می توان گفت که ماموریت خود را به عنوان استاد نمونه از متولدین. محبوب وضعیت شما از BEGINNER انسان ، انسانی کودکان حتی برای آنها از آنجا که یک روز اگر تکامل نیز آغاز شده بنابراین برای همیشه خداوند ، که رحمت برای همیشه مشابه فرزندان خود را ، که در کار خلقت ممتاز وجود ندارد. خدا عیسی مسیح را دوست دارد ALL

برداشت 9
افسانه آدم و حوا
               یک درد MAIROES Degredo BY ارواح است که شما OUT LET برای پشت دور در PATRIA نجومی احساس شد. بحث از تکنولوژی بالا و قبول کرد که زندگی در این محل شد. HAVING جشن برای زمین اولیه بوده است ، برای آنها را به همان اخراج از بهشت. خواننده SO EXCLARECIDO ، از کجا به وجود آمد از اسطوره آدم و حوا از بهشت ​​اخراج شد.
                IMAGINE ما در اینجا با هم دوست با فن آوری های COMFORT از اینجا به محل ، تعداد زیادی خالی را با هیچ چیز ، گرسنه سر سرد نیاز به آموختن نحوه به جای زنده ماندن ، همچنین ما را پیدا می کنیم در سمت چپ و رفت و به محل خودتان یکی دیگر از مجازات
              این می شود بسیار روح Degredo درد از دست دادن ، و رحمت الهی آنها را ترک نمی کند ، عیسی مسیح ، بزرگترین روشن ، و به ناجی وعده داده شده بطول آنها ، که در حال آمدن است آخرت خود را.

10 برداشت

                SO چه بود سیاره زمین دریافت کودکان شما چگونه حکم آبگون. چه باید متولد سازمان یافته توسط گروه در مناطق خاص.. جهان به منظور وظیفه را به شروع نجات دهنده. ارواح محدوده ملاقات در مورد این موضوع تحت همدردی شما کار می کنند. کار CITA در چهار گروه عمده
1 - GROUP که ما با تمایل MISTICISTMO HAD reincarnated متولد و در هند برای تدریس به عارف ABORIGENES LOVE نژاد.
اما با شروع شک و تردید دوباره ، چرا اختراع احساس برتری و پایین تر از طبقه است که در آن بومی به عنوان برادران گرد و غبار در اعتقادات آنها.


11 برداشت
         گروه دوم که خارج از غرفه کیفیت عقلانی و اخلاقی در مصر باستان به تجمع و Reincarnated تاپیک قبلی که در آن تمام کشیش می شد که خوب مردم قبل از موسی متولد شد. . درس اصلی آنها را به عنوان کشیش کردن فرم آموزش مبتدیان و شروع به علم الهی. انسان BY معنوی هرم نشان داده بود.
موجود در پایگاه گسترده ای نمودی مواد سنگین = برابر با مرد در کودکی وحشی بدون اطلاعات کافی است.
 به عنوان PIRAMIDES اوج کاهش تعداد سنگ ماده ای است که برابر است با مرد = در حال رشد در دانش و کاهش به حیوانات طرف.
اوج پایان از مواد و کاهش قابل توجهی را به نفع زمان. معنوی در انسان = کمتر مواد و عقل بالا ، با توجه به نقطه شروع آغاز می شود که در بشقاب.
            این کار توسط ارواح کشیش مصر برخی از بدهی های خوب قدیمی در توازن عدل الهی است. الهام گرفته از آنها را و به چه علائم خود را به یاد آنها را ترک کره زمین ، پس از آن ساخت اهرام نماد در راه پیشرفت فکری و اخلاقی است. بلافاصله پس از تکمیل ماموریت آن ORBE این سیاره ، عیسی آنها را تا خانه پر برکت خود را در فضا بازگشت
از کجا ، او ادامه داد : پیشرفت معنوی او.
.
               قابل توجه است و می گویند به خواننده به منظور روشن از تاریخ زمان مصر باستان. بعد از این که چنین کشیش دیگر بوجود می آیند ، فرعون که خلق شده بودند و نه از لحاظ معنوی تا تکامل یافته و نزاع با عبرانیان.




12 برداشت
 مسابقه Adamic
           یک گروه دیگر از تبعیدیان که به زمین مدرسه مسابقه BEGINNER به نام آدم. شما یک انگشت ارواح که در لینک پیوندهای درونی کیفیت مساوی برخوردار بودند.
انگشت ارواح که باعث به مردم خاورمیانه که داشته فلسطین و اسرائیل. گروه SUPER که اما شد بر عشق معنوی وجود ندارد. آنها به یقین وجود یک خدا. اما این نیز بسیار بزرگ افتخار VERDADE.DE تصورات آنها بسیار مثبت آنها آگاهی از خدای ، در حالی که در نقاط دیگر زمین ، و هزاران نفر از پرستش خدایان.


13 برداشت
 عشق به افتاده
                در آن زمان بسیاری از تبعیدیان روح بسیار تکامل یافته بود ، نه تا بهشت ​​آسمانی خود را برای کمک به کلاس PENITENTES EXPIRITOS ، این زمین مدرسه به نام پیش از مسیحیت است که به را قبل متوجه شده که دانش آموزان یک FIT دریافت آگاهی بیشتر عشق جهانی است. که عیسی خود بود.
و همچنین به ارائه نمونه هایی از روح انسان نزولی پستانداران IINICIANTES.
که می شود آبگون روشن خدا برای آنها ، هیچ انسانی و یا بالاتر در کار خلقت ممتاز.
 دوستان چگونه هر MASTER الهی عیسی مسیح به جایی که مردم می توانند با دانش بیشتر به راحتی جذب متولد شد.
میان آنها است از مهاتما برجسته و yogis در منطقه گنگ. ما سلام برای حلول در منطقه شرق داریم ، CONFÚSIO لائوس ، بورس اوراق بهادار تهران و به چه عقل اخلاقی تصفیه شد. اضافه کردن اگر آنها دیگر روشن و به ویژه در یونان سقراط Siddhartha گوتاما ، بنیانگذار بودیسم در هند و دیگران است.
 در کنار فلسطین پرتو می درخشد در منطقه بسیاری از پیامبران اسرائیل ، که شامل شخصیت درخشان در میان بسیاری دیگر MOISES GRNDEZA روشن به نظر می رسد پسر یحیی از زکریا و الیزابت. و البته ما باید به ذکر است در اینجا روشن الهی مریم ناصری. ماموریت که است را به این موضوع کلمه الهی. این دسته از تذهیب توسط SO آنها ستاره زمین است به نام عشق می گویند. ببینید چگونه ما از اهمیت AI در دست خالق تشکر

   APANHADO14

          پس از انجام چند عقل از سر فرزانگان روشن در سیاره سرخ به START زندگی برای تمام عشق هستند اخلاقی پیش سازهای CRISTIANISNO که ما همه تشکر برای مبتدیان. سواد برای نخستین بار از عشق و بشریت در ترتیب الفبا نوشتن عاشق بدانید که تا به حال برای شروع آماده برای یک آگاهی بیشتر آورده شده توسط روشن عیسی مسیح خداوند این سیاره است. او با پر آبگون سخت آشفته از راه ، که به ریختن خون شهدا ساخته شده و بسیاری را در نظر بگیرید داستان منتقل می شود.
             تکرار مستلزم دانش قبلی یک..
                   داشتن سواد خواندن و نوشتن توسط استاد روشن ، ارواح زمین HAD SO آماده برای دریافت بزرگترین عشق به دانش ، به نمایندگی آمدن عیسی مسیح به عنوان شما قبل از زمان منتشر کرد. SO می گویند که آورده شده توسط پیام واقعی عشق را به آزادی موجودات.


     15 برداشت

            قبل از تلاش فراوان ، اخوان از رسالت عشق صلح توسط افراد موجودات زمین نشده است. در طول تاریخ وجود داشته است اربابان و بردگان ، dominators و تحت سلطه. قربانیان و ترور. جنگ ها و جنگ های سلطه LEVIES ارزشهای مذهبی و مواد گذرا. ، ریختن خون مقدس چنین جنگ های مذهبی و یا وقتی که عیسی موعظه عشق.
             این شد که نزدیک به هر کس که اجرای خطر جدید در مدرسه و FAIL این زمان ، این مدرسه به نام زمین است. واقع در راه شیری الهی.

16 برداشت

            نور راه را به تاریخ بشر می گوید به مرحله با توصیف مکانی که در آن پادشاهان امپراتوری سلطه درس های الهی خداوند اشتباه گرفته بود. و اکنون این قرن شاهد امپراتوری خود را نابود شده و مقدار باعث خرابی رها از آنجا که همه چیز در ماده فیزیکی زودگذر و گذرا است. این چیزی است که باستان شناسان نمایش بر روی یافته های خود و ، مورخان نیز.
  در طول کتاب ، خلاصه این که بهتر داستان ، AUTHOR روشن. CITA گزیده از مرحله HUMANDIDADE HIISTORICAS است که بیشتر یا کمتر ، SO
              در زمان FULANO X ، Fulani و Fulani X11 X1 ، شاه شاهان ، و تمام اختلافات مربوط که در داستان ، ما می بینیم که ، حکومت بی معنایی از پایان انتقال برای عبور. به یاد داشته باشید نه یک یا بیشتر ، مگر اینکه در مورد خواندن کتاب در تاریخ بشر بود. مورخان MAKE خدمات زیبا رویدادها فروشگاه جمعی از آنجا که به این ترتیب تا هویت جمعی از تمدن و ما نیز می توانند برای جلوگیری از شرایطی که توضیح می دهد چگونه تاریخ و سن از تاریکی ، اطمینان ، با برکت و رحمت عیسی مسیح ، به فریاد وقایع زمان قدیمی تنها در زمان از دست رفته و توصیف به عنوان درس در کتاب تاریخ بشر. و امیدواریم که از ان هستند ، و بسیاری از تغییرات را به فواید در افراد زمین را برای شما کار می کنند ، از جمله کار بشر و جمعی احترام به موجودات از طبیعت که ما توسط خدا خلق شده بودند. و همچنین سرمایه گذاری و پیشرفت های بعدی باشد.
                 نتیجه گیری برای دیدن این کار زیبا گزارش تاریخچه دید که روشن سیاره هستند که خارج از غرفه را در حافظه جمعی خود را با مثال الهی و تعالیم. خواننده خواهد شد و به رسمیت شناختن کار هر یک از. تسهیل READER چه درک بهتر از کار و نتیجه گیری خودتان که در میان استادان بسیاری غیر قابل تعویض ، راه نور آن عیسی مسیح است.
        تشکر
  READER من آن میوه در کار. هر یک می تواند و سمینار های خود را انتخاب و تکمیل وانت. SUELIKRISHNA
         دوست و شما هنوز هم برای این انتظار که می دانم که خدا برای روشن شدن عشق UNIVERSAL؟
خدا را شکر که پدر ما و روشنگری بزرگترین مستقل خداوند ما عیسی مسیح برای بیش از دانش است.
psicografato توسط آقای فرانسیسکو Candido / توسط روح امانوئل خاویر روشن. چسباننده sueli کریشنا